بازیگر نقش روناک نون خ + عکس و بیوگرافی-راهبرد معاصر

بازیگر نقش روناک نون خ + عکس و بیوگرافی

شخصیت تازه وارد روناک در سریال نون خ که به تازگی پخش فصل دوم این سریال به کارگردانی سعید آقا خانی از شبکه یک سیما شروع شده است مورد توجه قرار گرفته است که در ادامه به جزئیات بیشتر این نقش و همچنین بیوگرافی نقش روناک نون خ می پردازیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 15
کد خبر: ۴۰۵۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ صهبا شرافتی بازیگر نقش نون خ  که یکی از بازیگران تئاتر می باشد و در فصل دوم سریال نون خ  به عنوان روناک خواهرزاده نوری خانزاده (سعید آقاخانی) به ایفای نقش پرداخته است و  نقش یک دختر قلدر را ایفا می کند و با حضورش و نقشش شهرت زیادی را تا کنون کسب کرده است در ادامه برای آشنایی با بیوگرافی بازیگرنقش روناک نون خ با راهبرد معاصر همراه باشید. 

 

در قسمت  اول همه فکر میکردند که صهبا شرافتی به جای نقش کژال در این فیلم بازی خواهد کرد ولی بعد از پخش سریال متوجه شدیم که نقش خواهرزاده نوالدین خانزاده را بازی می کند.

 

عکس های صهبا شرافتی از سریال نون. خ و شرح عکسی که برای آنها نوشته نشان دهنده صمیمیت او با گروه فیلم برداری و دست اندرکاران این سریال است.

 

بازیگر نقش روناک نون خ + عکس و بیوگرافی

 

بازیگر نقش روناک نون خ + عکس و بیوگرافی

 

بیوگرافی بازیگر نقش روناک نون خ (صهبا شرافتی)

 

بازیگر نقش روناک نون خ، صهبا شرافتی متولد ۸ مهرماه ۱۳۷۷ در کرمانشاه و اصالتا کرد تبار است. روناک در سریال نون خ ۲ فعلا دانشجوست و سابقه چندان پررنگی در عرصه بازیگری ندارد. به نظر می رسد نون خ ۲ اولین حضور تلویزیونی او باشد هرچند که به گفته برخی سابقه اجرای تئاتر هم دارد.

 

صهبا مجرد است و هنوز ازدواج نکرده. اسم خاص او باعث شده نامش بیشتر از سایر بازیگران مورد توجه قرار گیرد. 

 


روناک سریال نون خ ۲ در واقع تلاش می کند با خشونت و هیبت مردانه اش جای خالی کاراکتر کژال را پر کند؛ دختر کوچک نوری خانزاده که نقش پسر خانواده را ایفا می کرد و تلاش داشت که از خواهرانش در برابر خطرات محافظت کند.

 

بازیگر نقش روناک نون خ + عکس و بیوگرافی

بازیگر نقش روناک نون خ + عکس و بیوگرافی


روناک جایگزین کژال در نون خ 

کاراکتر روناک به رونی کلمن سریال نون خ ۲ شهرت پیدا کرده است. چهره خشن روناک و کارهای همراه با جدیت و خشونتش باعث شده تا مردان روستا از او بترسند. رفتار خشن روناک از او شخصیتی خاص ساخته است و سعی می کند همزمان نقش حامی را برای دایی و دخترهایش ایفا کند.

 

صهبا شرافتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز حضوری فعال دارد و برخلاف آنچه در نون خ ۲ می بینیم ظاهرا شخصیتی طنز دارد چراکه تازگی ها به زبان کره ای به همه مخاطبانش پیام داده که دوستشان دارد. او در یکی از استورهایش اخیرا خود را اکسوال معرفی کرده. اکسوال اصطلاحا به طرفداران گروه موسیقی اکسو گفته می شود که یک بَند کره ای- چینی است و در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت اس ام اینترتینمنت تشکیل شد.

 

بازیگر نقش روناک نون خ + عکس و بیوگرافی

 

شباهت کژال و روناک در سریال نون-خ

او مانند کژال یکی از دختران نورالدین خانزاده نقش حامی را برای دختران نودالدین دارد و از آنها محافظت می کند.

 

نوشته های صهبا شرافتی نشان می دهد او تلاش زیادی برای رسیدن به بازیگری کرده است اودر شرح عکسی که از خودش در سریال نون.خ منتشر کرده نوشته: برای خواسته هایت بجنگ و پیگیر باش و از هیچ چیز خجالت نکش.

 

شخصیت روناک در سریال نون خ بسیار نزدیک به شخصیت کژال دختر ته تغاری نورالدین خانزاده است و به دلیل شباهت چهره و گریم و شخصیت این دو بسیاری از کاربران این دو را اشتباه گرفتند اما روناک شخصیت تازه وارد سریال نون.خ است.

 

 

بازیگر نقش روناک نون خ + عکس و بیوگرافیبازیگر نقش روناک نون خ + عکس و بیوگرافی

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده